
Funkce ochrany soukromí vyšší úrovně
- Zabezpečí vaši IP adresu i na nezabezpečených Wi-Fi hotspotech
- Zabraňuje úniku dat a uchovává vaše osobní údaje v bezpečí
- Přeruší přístup k internetu, pokud síť VPN spadne, takže vaše data zůstanou zabezpečená
Pro všechna zařízení
Vyžaduje připojení k internetu
Stolní počítače a notebooky se systémem Windows®
150 MB volného místa na pevném disku
Microsoft Windows 11¹ Home / Pro / Enterprise2
Microsoft Windows 10¹ Home / Pro / Enterprise
Microsoft Windows 8 a 8.1 / Pro / Enterprise / aktualizace 8.1
Microsoft Windows 7 Starter / Home Basic a Premium / Professional / Ultimate – SP1 nebo novější
Procesor: 1 GHz nebo rychlejší, x86 nebo x64
Paměť (RAM):1 GB (32b) nebo 2 GB (64b)
Tablety se systémem Windows (systém s procesorem Intel®)
Microsoft Windows 11¹ Home / Pro / Enterprise²
Microsoft Windows 10¹ Home / Pro / Enterprise2
Microsoft Windows 8 a 8.1 / Pro (64bitový)
Minimální rozlišení obrazovky: 1 024 × 600
Stolní počítače a notebooky Mac®
macOS® 13 – 152
320 MB volného místa na pevném disku
Paměť (RAM): 1 GB
Smartphony a tablety se systémem Android
Android™ 10 – 15
150 MB volného místa
Minimální rozlišení obrazovky: 800x480
Systém s procesorem Intel® Atom x86, platformami ARMv7 nebo vyššími
Zařízení iPhone a iPad
iOS® 18
150 MB volného místa
V takovém případě bude síť VPN dostupná pouze prostřednictvím aplikace Kaspersky Internet Security. Funkce VPN však můžete přenést zpět podle našeho návodu. Pokud máte na svém zařízení instalovanou aplikaci Kaspersky Internet Security a Kaspersky VPN, můžete funkci VPN přesunout do aplikace Kaspersky Internet Security průvodce.
Upozorňujeme, že nepodporujeme betaverze nebo zkušební verze nových operačních systémů. Podporovány jsou pouze oficiálně vydané verze operačních systémů.
¹ Pokud používáte Windows 11/10, je možné, že budete muset stáhnout a nainstalovat všechny dostupné patche pro váš software zabezpečení Kaspersky. Produkt není určen k provozu na systémech Windows 11/10 Mobile / S / Education / IoT Core
²Funkce produktu mohou být na určitých zařízeních v současné době omezené. Více informací naleznete na adrese https://support.kaspersky.com/KSDE/Mac2.11/en-US/166932.htm.
Pro všechna zařízení
Je vyžadováno připojení k internetu – kvůli aktivaci, aktualizacím produktu a přístupu k některým funkcím
K použití plánu je vyžadován účet My Kaspersky
Technologii Ovládání webových kamer a mikrofonů lze spustit pouze na počítačích. Tato funkce je k dispozici pro řadu kompatibilních webových kamer. Úplný seznam kompatibilních zařízení naleznete na adrese: https://support.kaspersky.com/15783#cameras (pro PC) a https://support.kaspersky.com/15784#cameras (pro počítače Mac)
Stolní počítače a notebooky se systémem Windows®
1500 MB volného místa na pevném disku
Microsoft Windows 11¹ Home / Pro / Enterprise²
Microsoft Windows 10¹ Home / Pro / Enterprise²
Microsoft Windows 8 a 8.1 / Pro / Enterprise / aktualizace 8.1²
Microsoft Windows 7 Starter / Home Basic a Premium / Professional / Ultimate – SP1 nebo vyšší²
Procesor: 1 GHz nebo rychlejší, x86 nebo x64
Paměť (RAM):1 GB (32b) nebo 2 GB (64b)
Minimální rozlišení obrazovky: 1024 × 768
Stolní počítače a notebooky Mac®
macOS® 13 – 15
4475 MB volného místa na pevném disku
Paměť (RAM): 4 GB
Smartphony a tablety se systémem Android³
Android™ 10 – 15
270 MB volného místa
Minimální rozlišení obrazovky: 800 × 480
Zařízení iPhone a iPad
iOS® 18
300 MB volného místa
Upozorňujeme, že nepodporujeme betaverze nebo zkušební verze nových operačních systémů. Podporovány jsou pouze oficiálně vydané verze operačních systémů.
¹ Pokud používáte Windows 11/10, je možné, že budete muset stáhnout a nainstalovat všechny dostupné patche pro váš software zabezpečení Kaspersky. Produkt není určen k provozu na systémech Windows 11/10 Mobile / S / Education / IoT Core.
² Některé funkce produktu nemusí fungovat v 64bitových operačních systémech. Více informací naleznete na adrese https://support.kaspersky.com/common/compatibility
³ Funkce aplikace Kaspersky Premium for Android může být v současné době na určitých zařízeních omezena. Více informací naleznete na adrese https://support.kaspersky.com/help/Kaspersky/Android_knownissues/en-US/195522.htm